påskafton

har sovit fem och en halv timme i natt, så om jag är tjurig så kan dt bero på dt (a) vid tolv så åkte jag till mormor och morfar i fornåsa  med släkten idag och fick äntligen träffa lilla plutten :) så liten han va ;o liten trodde jag ju att han skulle va men inte så liten, hihi. så pluttig och söt asså. sov i min famn gjorde han med. och hans miner, gud så söta! jag vill också ha en bebis (a) längtar tills jag får träffa lilla plutten nästa gång igen. bilder på honom tog jag med med hanna är för slå för att lägga upp dom nu, tar dt någon annan dag.
nej, slutpratat om dt nu.

kom hem strax efter 6. ikväll blir dt till ronjas stuga vid ån med några girls, me like! skulle först till lagunen egentligen men ändrade planer vad dt här. men dt gör ju inget, trevligt ska dt bli iaf. får ta lagunen någon annan gång? :)

och ni, vet ni en sak? jag verkligen älskar vädret just nu, bara kunna sitta ute och sola, gud så skönt! dock har jag inte gjort dt idag trotts att dt har varit fint väder, har ju haft emilia, gustav och lillplutten att ta hand om, och dt är ju inte helt fel dt heller. men nu måste jag fixa lite innan jag ska åka, ska va hos ronja vid typ halv åtta - åtta. så jag får säga ajjökens för idag, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0