nu är victoria igång igen.

vi har haft toppen väder hemma i mantorp. idag är det halvdåligt men igår och i förgår var det som sommar. man kunde ligga ute i bikini och sola. och vem gjorde det? hannas vän victoria. stek som fjäen (H) hoppas hanna också har det bra fast det är nog mycket kallare där. lite avundsjuk är jag men det är nog hon med. kan jag lova att hon är. att hon är.
och jag saknar hanna väldigt mycket. jag saknar lite gnutta energi i min tillvaro, och det fyller hanna ut perfekt. men när hon kommer hem ska jag kidnappa henne och sen hoppas jag att det blir en favorit i repris chill kväll hemma hos linus och david. men hanna, jag älskar dig det vet du


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0