jag är klar med svenskan :o

asså är jag inte duktig, jag är klar med svenskan! :o gud så skönt!

hemkunskapen idag gick det väldigt bra på, haha. jag och ronja skulle laga raggmunk och det blev jättebra, dom blev as fina och så men ronja bara skrattade åt dom, förstår inte vad det va som va fel på dom asså? :o HAHA! i spanskan har vi börjat med muntligt NP nu med, jag har dock inte gjort det än. men det blir väl min tur ngn gång med så.
och jag är arg, vi har sovmorgon imorgon egentligen men bara för att vi har NP i matte så börjar vi 8.20, alltså så missar vi våran sovmorgon. fy!

har ni tänkt på en sak? jag pratar rätt mkt om skolan i min blogg, typ om läxor och skit. men det kan bero på att plugga är det enda jag gör efter skolan typ, förutom att träna men det är bara två gånger i veckan. just nu har vi för mkt i skolan tkr jag.
jag har typ inte gjort iordning mig på evigheter känns det som, asså till skolan går jag typ bara upp och äter frukost och så, förut har jag fixat mig men det orkar jag inte längre, rätt skönt faktiskt.

nu ska jag faktiskt ta och kolla på musiken lite innan jag kollar på tv, har inte börjat kolla på musiken än, feels goood, naat! men det får gå som det går. puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0