jag är duktig asså

veeet niiii? jag är klar med bokreccensionen :D WIIIIEE! så jävla skönt. skrev klart den nyss. nu har jag "bara" berättelsen kvar elr vad man säger att det är. josefine har faktiskt ringt mig, hon är också duktig. duktigare än mig faktiskt. hon har gjort klart allt i svenskan, pluggis som hon är. haha, nejdå. bara för att hon är så duktig så får hon va med på bild på min blogg. vilken ära asså, HAHA!

söt är hon.

men nu har jag inte tid att skriva mer, jonna kommer till mig snart och vi ska ut och gå. ni vet, jag har ju pluggat så duktigt så jag har tid med sånt. (nej, egentligen är det ju inte så men det kan man ju låtsas som, elr?) haha, jag har kul, att jag har. men nu måååste jag dra. ajöökens för idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0