inte riktigt min grejj liksom

matte är inte riktigt min grejj om man säger så. gjorde provomgång på NP i matte härromdagen som vi fick rätta idag. åååhh herre gud säger jag bara, så himla dåligt det gick för mig! asså det är fan skandal. skäms på mig barra. på torsdag gäller det, då är det inte längre provomgång, då är det på riktigt, och just nu känns inte det så bra med tanke på hur det gick på provomgången, haha!

en till sak om skolan, svenskan ska va inne på fredag, shiet. jag kommer aldrig hinna tills dess. har glömt bort allt om min deckare som jag läste, och jag ska skriva en bokreccension om den vilket inte alls går bra. + att min egen deckare, som jag ska skriva själv, ska va inne på fredag. har faktiskt börjat *stolt*, men just nu sitter jag fast, och vet ni? en del i min klass har skrivit 14 dataskriva A4 :o det är ju inte mänskligt! jag har skrivit 2 handskriva och tkr det är mkt :o men det är bara att kämpa på, typ.

Josefine, ring mig när du ser det här så äru gullig. need tooooo ask you some things but you don´t answer when I call. hihi, duktig jag är på engelska va? INTE! men kul är det och det är ju huvudsaken elr hur? :)

nej, nuve måste jag faktiskt försöka plugga, elr så ser jag på tv, jag gör nog det jag känner för. och ni får gissa vad det blir, kul va? :D lite frågetävling typ, buvsigt va? i know, i´m busig av mig (;
// hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0