home

nu är jag hemma. trevligt har det vart :)
och duktig som jag är så har jag fört över bilderna sen sist. och nu har lille bebis fått ett namn, Vilmer, observera att han stavas med enkel V, hihi. trodde han skulle stavas med W men icke sa nicke. Vilmer med enkel V ska´re va.
här kommer lite bilder på Vilmer:



nu får det räcka med bilder.

imorgon är det skola igen och jag sörjer redan typ. den här veckan kommer inte bli kul:
måndag: so-prov idag, på tis elr ons. ta spruta med. kanske träning också.
tisdag: so-prov?
onsdag: so-prov? träning
torsdag: nationellt prov i matte, engelska-läxa
fredag: svenskainlämning, musik-prov, nationellt prov i spanska
blä på skolan just nu asså.
jag tkr att man inte borde ha prov elr läxor, liksom att man får göra allt i skolan och det man inte hinner där får man göra hemma som typ läxa elr prov. skulle va mkt bättre + att man skulle va lite mer seriös på lektionerna och jobba mer då.

ikväll ska jag kolla på wipeout, kul är det! jag borde plugga på so:n eftersom jag inte vet om jag får provet imorgon, på tisdag elr onsdag men jag orkar inte :o tänk om jag får det imorgon, vad gör jag då? har inte pluggat något jue. aja, det märks då.

jag tkr jag har skrivit ett väldigt långt inlägg nu. shiet asså. nu borde jag sluta innan mina fingrar dör av skrivkramp typ.
BTW, gustavs citat: han ramlade inte, han bara slog ihäl sig! haha, söt han är. vi pratade om en som han kände som hade hoppat studsmatta och brutit armen och massa. 

ha en fortsatt bra dag, heeejdå :)

Kommentarer
Postat av: sofia

söt liten Vilmer :)

mkt rolig vecka....

2009-04-20 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0