helgen

jag har inte haft tid att blogga förstår ni. men här kommer en kort sammanfattning av helgen typ:

fredag: skolan, sen på kvällen till emelie med tejerna.

lördag: match i motala mot zeros klockan tre, första seriematchen, förlorade med 1-2, surt! sen när vi kom hem hade ett par som vi känner från jönköping kommit till oss, som sov här. åkte iaf in till några på kvällen. badade jacuzzi (stavning?) hos jonte med jonte, linus, anton, julia och sen jag. sen fick vi typ damp? sprang runt i mantorp i bara "badkläder", kul som fan! :D haha! sen lite senare kom även lite mer folk som badade :) kom hem vid halv tre och duschade och gick och la mig.
tack för kvällen allihopa! :)

söndag: nu har gästerna, elr vad man säger, åkt hem. ska ringa jonna snart, vi ska nog hitta på ngt idag. ikväll ska jag iaf se på tv.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0