gud så skönt

inga läxor elr prov tills imorgon, jag säger bara: fyfan va skönt! fast det känns ganska konstiugt, är ju van att ha as mkt. gjorde muntliga NP i spanskan idag med, och fy säger jag bara. 5 minuter kändes som en egivhet! men nu är det gjort och det är skönt att slippa oroa sig över det mer. sista lektionen idag hade vi so-prov som jag inte hade pluggat ihjäl mig på kan jag ju säga. men det är skönt att ha gjort det med.

jag känner att jag har varit ganska tjurig idag, icke bra. jag vet egentligen inte varför. jag har faktiskt sovit rätt bra inatt :) jag knarkade astmamedicin innan jag skulle gå och lägga mig igår så det va nog drf jag sov bra. men jag har mina dagar då jag är tjurig förstår ni och idag va en av dom.
just nu sitter jag iaf ute i solen och förstöker få lite färg, elr iaf frisk luft. men vid fem ska jag iaf in och kolla på gilmore gilrs som jag har spelat in  för att jag ville sitta ute en stund. så det ska jag se på. sen blir det fotbollsträning och efter det ska jag nog sätta dit lösnaglar, slash care typ ;) haha! nu har jag inget mer att säga för mig.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0