GRATTIS LEO

idag är det leos dag, 16 år :) grattis till honom.

FEL FEL FEL FEL, jag har skrivit fel mobilnr, det är 073-2183727,
jag hade fått med en 8:a för mkt. förlåt (a)

matte NP idag kändes som att det gick bättre än provomgången men det kommer säkert gå åt skogen bara för att jag säger så. resten av dagen rulla på.

gött väder är det också, att det är! när jag kom hem satte jag mig och kollade lite på musiken. och just nu håller jag på att måla naglarna, hihi. inte så noga men lite färg ska dom allt ha, elr jag gör fransk manikyr. vid halv sju kommer jonna och victoria hit, vi ska ut och gå en sväng, skönt. sen blir det nog att bara ta det lugnt.
imorgon är det spanska NP och jag är inte direkt så pepp på det. men men.
nu ska jag ta och måla klart mina naglar innan dom kommer, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0