GRATTIS BÄSTA VICTORIA!

idag fyller väldens bästa victoria isabell gunnarsson år. grattis till henne! :)

skolan idag va rätt slapp:
fysik, och det kan man verkligen kalla slappt.
so, rätt segt men
spanska, fick reda på NP i läsförståelse, fick iaf VG, känns skönt, trodde inte jag skulle på G ens.
lunch
svenska, rätt rolig lektion idag faktiskt.
slut. i vanliga fall har vi bild efter svenskan men slapp den idag så jag gick hem :)

just nu ser jag på Gilmore girls, bra är det! att det är. senare är det fotbollsträning. och imorgon på idrotten ska vi orientera och jag verkligen hatar det! tkr inte om att springa själv i en skog. om typ två veckor ska vi åka till motala och orientera i en skog. jag kan verkligen inte orientera, och den dagen måste vi springa själva + att det är i en skog som är helt okänd. jag kommer ju springa vilse asså ;s

Länkan, hört det ordet förut? det hade iaf inte jag förens idag, då fick jag höra det, elr aa, på sms. länkan är tydligen lägenhet, haha! så säger dom tydligen där uppe i boden, mobbade som dom är :D

nu måste jag fortsätta se på tv, spännande är det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0