fredag

idag är det fredag förstår ni och det gillar hanna för då är det helg som väntar.
idag fick jag veta hur det gick i spanska NP i hörförståelsen som vi gjorde i onsdags, jag fick iaf vg så jag är nöjd. sen rulla dagen på. efter skolan åkte josefine och jag och solade, sen när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här.
ikväll ska jag va med Linus, David och förhoppningsvis Josefine :)

och förövrigt så är josefine i stan nu och om det finns ska hon köpa ett par solglasögon till mig, yeah! rosa och fina, haha ;) mina som jag köpte i thailand gick sönder för någon vecka sen..men nu känner jag inte för att skriva mer, och dessutom har jag inget mer att skriva om?
// hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0