ett inlägg till ;o

gud vad jag bloggar nu känner jag. men så blir det när man inte har ngt att göra, elr egentligen har jag det men kan det är så att jag bloggar för att slippa plugga? (a) joo, det kan nog stämma. ibland är det faktiskt kul att blogga, även fast jag inte har ngt vettigt att skriva om så kan jag babbla på. som t ex nu, nu har jag egentligen inget vettigt att skriva men bloggar iaf. och vet ni? nu börjar jag få svårt att andas igen. jobbigt är det, extremt jobbig. det blir jobbigare frammåt kvällen, speciellt på natten men det är jobbigt på dagen också. och som jag skrev i tidigare inlägg så får jag svårare att andas pga pollen eftersom jag är pollenalergisk. inte kul. slash care, haha!

so-prov imorgon och det kommer gå alldeles utmärkt (Y) nej, det kommer det inte, jar har bara kollat igenom det 1 ynkla liten gång. och klockan 9 börjar ANDRA AVENYN, me like! ser på handboll på tv just nu med, GUIF - SÄV. blev typ bråk förut :o väldigt ovanligt i handboll så det va lite kul. nae, usch, nu måste jag gå ner och ta astmamedicinen. vi hörs imorgon i guess.

nu drar jag till med en muppbild på mig bara för att jag tkr att jag har för lite bilder i min blogg. observera ordet bara, haha, det är nog bara jag, victoria, jonna och josefine som fattar :)

/ hannabara bara ♥


Kommentarer
Postat av: victoria

hanna bara bara ;)

2009-04-28 @ 20:53:14
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0