<3


vad vore jag utan er? ingenting. ni är så förbannat bra.
jag älskar er!

vet ni? jag börjar få väldigt oont i nacken av att sitta här ute med datorn. + att det är jobbigt att behöva kisa med ögonen vilket gör det hela ännu jobbigare. så jag tänkte såhär att jag ska nog ta och gå in och kanske slänga i mig ngt i magen innan jag kollar på tv . ni vet, jag gillar mat (a) elr kanske inte just mat men jag gillar att gå och småäta på lite onyttiga saker, mums! :) jag vet att det inte är bra, men what the fuck? who cares liksom ;) haha.
jag tänkte på det här med, jag har börjat blogga typ as mkt fast att det är inte sådär överdrivet många som läser min blogg och ändå bloggar jag. men det är ju mig vi pratar om. hihi.

nej, nu ska jag ta och gå in och äta! hejdå igen :)

Kommentarer
Postat av: Fillan

älskar er <3

2009-04-29 @ 16:49:51
Postat av: Jonna

jag älskar dig<3

2009-04-29 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0